Navigatie

AANRADER: Op elk bezwaar een positief antwoord!

Item 1 van 3 Volgende
€ 50,00 € 0,00 (exclusief 21% BTW)

LUISTERBOEK 'WAAROM ZO NEGATIEF?' 
Over het voorkomen, omleiden en incasseren van bezwaren!




Ook een spreker, docent, manager, verkoper of call center agent ligt regelmatig onder vuur. Hij of zij wordt plotseling geconfronteerd met kritische vragen, negatieve reacties, afwijzingen en zelfs met grove beledigingen. Dat is vaak pijnlijk en voelt als een persoonlijke aanval. Onhandige reacties op zo'n aanval kunnen snel negatief uitpakken.

Welke tegenwerpingen, bezwaren en weerstanden hoor jij wel eens?
- te duur
- hebben we al geprobeerd

- we zijn al voorzien

- nee, ik ga dat niet doen
- dat werkt zo niet bij ons
- geen interesse

- ..........

Hoe zou het zijn als jij voortaan spontaan, positief en zelfverzekerd kunt reageren op elke kritische vraag of negatieve reactie? 



Productkenmerken
- Duur: 23 minuten

- Grootte: 44 mb
- Format: *.mp3
- Afspelen: via weblink + wachtwoord
- Spreker: Rudolf Juliet
 


Tijdelijk GRATIS!
Dit LUISTERBOEK is tot 28 december GRATIS verkrijgbaar. Selecteer bij betaalmethoden 'betalen via factuur' en dan blijft het factuurbedrag €0,00.



Inhoudsopgave luisterboek
✱ Introductie
(00m:00s)
- Voor wie is dit relevant?
- Wat is het risico als je niet
bent getraind?

✱ Hoofdstuk 1 VOORKOMEN (03m:45s)
- Kun je weerstand ook voorkomen?
- Beïnvloeden volgens Cialdini


✱ Hoofdstuk 2 OMLEIDEN (08m:27s)
- Hoe speel je handig in op weerstand?
- De Counterplan-methode

✱ Hoofdstuk 3 INCASSEREN (13m:07s)
- Hoe herstel je sneller na teveel weerstand?
- Mindset Shiften


✱ Slotwoord (20m:39s)
- Hoe word ik hier beter in?
- Wat als ik hier meer over wil weten?


Interessante inhoud? Bestel 'm direct!
 


Reviews

Hi Ru, Super goed, professioneel. Goed ingesproken, ik weet dat dat heel veel werk is. 

Over de inhoud: Ik kon me goed inleven in de situaties. Erg herkenbaar. Je vertelt over: één ding wat ik al wist en deed, twee dingen die ik wel wist maar niet bewust toepaste en drie dingen die ik nog niet wist, de eyeopeners. Ik vond het dus herkenbaar en interessant. Ik zou er niks aan veranderen. 

Ik ben niet zo thuis in die wereld maar als 'leek' vind ik het een prachtig stuk informatie. Als ik nog coordinator/leraar was geweest, had ik het regelmatig nog eens afgeluisterd en toegepast.

Ik kan het nu nog steeds toepassen hoor maar dan meer in de relationele sfeer 😂. Thanks dat je dit met mij wilde delen 👍.

Dion van Almen, ex-docent


Hi Rudolf, dit luisterboek geeft me weer de dagelijkse boost die je nodig hebt! Goed ook die combinatie met de theorie. Zelf gebruik ik dat ook steeds meer. En bij elke Expert winkel waar ik kom spoor ik ze aan de trainingen te volgen via jullie.

Peter Grobben, Sales Manager, WertGarantie


Uitstekend! Verkopen is investeren in de dialoog, waardoor de adviesfunctie en het vertrouwen zwaarder wegen dan het commerciele doel. Wees empathisch, luister, toon interesse, wees goed voorbereid, leef je in, bevestig wat een klant wil, stel de klant in perceptie centraal, wees sturend en niet dwingend en verleg de commercie naar  'samenwerking'. De ' verkoop' wordt een optelsom van het geheel....

Prima duidelijke uitleg Rudolf. Begin 2019 moeten we weer eens even een lunchje doen. Fijne dag!!

Arjan Hulsegge, Salesmanager, Volgelaar B.V.


Goed gedaan Rudolf 👍 
Professioneel en creatief in elkaar gedraaid. Moet veel werk geweest zijn om dit te maken. Succes!!

Marcel Croonen, Commercieel Directeur, C)Solutions

Mijn programma

Bekijk eerst het aanbod 🎓

GRATIS Luisterboek!

AANRADER: reserveer leerzaam luisterboek!

© 2017 - 2018 Spraakwater Sessies | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel